Assessoria laboral

Aquesta àrea té com objectiu donar resposta a la totalitat de problemes i situacions que es produïxen en l’àmbit laboral donada la seva complexitat i àmplia matèria legislativa, assessorant i informant dels drets i deures de caràcter social que li assisteixen.

Aquests són els serveis més representatius en l’àrea laboral i de la Seguretat Social que oferim.

  • Elaboració de Contractes de Treball i pròrrogues, així com el seu registre a l’OTG
  • Altes, baixes i variacions a la Seguretat Social
  • Confecció de nòmines i Assegurances Socials
  • Presentació del Model 110 de Retencions
  • Presentació del Resum Anual (Mod. 190)
  • Calendaris laborals
  • Liquidacions, cartes d’acomiadament i sancions
  • Tramitació de parts IT i AT
  • Atenció de requeriments de Seguretat Social
  • Control de llibres de visita
  • Informació sobre l’Estatut dels Treballadors, Convenis Col·lectius i Legislació laboral vigent
  • Assistència davant el CMAC i inspeccions de treball
  • Formulació de recursos de reposició i administratius relacionats amb el Ministeri de Treball i Seguretat Social