Comunitats

La finalitat d’aquesta Administració, al llarg dels anys, ha estat intentar que els Propietaris es despreocupin de tots els problemes que poguessin sorgir en la seva Comunitat, facilitant-los tots els tràmits necessaris per al bon funcionament d’aquesta.

Una dilatada experiència en l’administració i gestió de comunitats de veïns, ens avala. Solucions immediates a qualsevol problema relacionat amb el seu immoble. Amb el nostre compromís i garanties per a optimitzar i rendibilitzar el seu patrimoni.

Administració horitzontal

  • Constitució de Comunitats de Propietaris i redacció d’estatuts.
  • Pressupostos i comptes anuals.
  • Cobrament de quotes de despeses generals i extraordinàries.
  • Pagament de factures.
  • Gestió d’impagats per via amistosa i judicial.
  • Control manteniment, reparació i conservació de la Comunitat.
  • Presència a les Juntes de Propietaris.
  • Tres sales de reunions.
  • Redacció i enviaments d’actes i convocatòries.
  • Suport i assessorament als Presidents.
  • Gestió laboral empleats
  • Execució dels acords presos en Junta.

Administració vertical

  • Confecció i registre de contractes d’arrendament.
  • Assessorament fiscal.
  • Gestió administrativa i comptable.
  • Gestió de cobrament de lloguers.
  • Liquidacions als Propietaris.
  • Actualització de rendes.
  • Dipòsits de fiança i posterior recollida en la Càmara de la Propietat.

Contacteu amb nosaltres per a sol·licitar aquests serveis.